Wednesday 31 August 2011

salam lebaran & salam merdeka

assalamualaikum w.b.t...
salam lebaran & salam 1 merdeka...
lebaran kali ne memang bertuah kerana disambut sekali dengan kemerdakaan negara kita yg ke 54...
alhamdulillah,, memang bertuah kali ne...
tapi aku rasa lebaran kali ne memang berbeza...
banyak yang aku alami...
aku banyak terluka,, oleh orang yang paling aku sayangi dalam hidupku..
kali ini dia benar2 buat hatiku hancur..
aku cuma mampu redha & berserah pada Allah s.w.t sahaja atas ujian yang menimpa hubungan kami ini... aku hanya mampu berharap & berdoa... semoga aku selalu tabah & sabar...
aku tahu,, ramai lagi yg mengalami nasib yang lebih pahit dari apa yang aku alami sekarang,, itulah yang sentiasa aku ingat agar aku sentiasa dapat memotivasikan diriku agar lebih kuat mengharungi liku2 hidupku yang masih muda... semoga aku terus tabah.. amin ya rabbal alamin... (:

No comments:

Post a Comment